烏龍貓烏龍事
金屋藏貓
2007年7月12日星期四
麥當勞Hello Kitty
實在太靚啦!!!!! 嘻嘻嘻嘻嘻嘻~~~
今朝, 忍唔到口突然好想好想食扭扭粉..走去排隊..
喔哈~~~
見到今日(12/7)開始換Sanrio D 公仔,
有我至愛的Hello Kitty & Dear Daniel 呀..
當然, 立即帶佢地走la..
沒有留言:
發佈留言
‹
›
首頁
查看網絡版本
沒有留言:
發佈留言