2007年2月14日星期三

我的情人節禮物 ^0^

Photobucket - Video and Image Hosting 其實我沒有想過我會收禮物...
這禮物是我愛的玫瑰金的顏色.. 多謝老公 Photobucket - Video and Image Hosting
我原本預備的禮物也沒法如期完成.. 要遲多幾日先交得出..Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

5 則留言:

Momosa 說...

好sweet喎...有新電話用...羨慕屎隔離!!!

寶寶珠 說...

好恨呀...

匿名 說...

kung he kung he, 呢個mobile我覺得好令令架, sin mo ing x 2.

菲菲 說...

嘩嘩嘩...好靚呀 )))) 你都好sweet呢....

Ah duck 說...

好野,有新電話用,公喜公喜