2007年2月1日星期四

HelloKitty cross 櫻花


中午一落尖沙咀就破財
入左間叫Strawberry 既專賣HelloKitty野既店舖
又洗左相等於一次電髮染髮既幣值
原本我已經戒買HelloKitty 接近2年,
但最近又有跡象我呢個毒癮會番發..
好驚..
最令我不能自控的系列
HelloKitty cross 櫻花
(我對櫻花完全瘋狂)Photobucket - Video and Image Hosting

ps. 今晚再影戰利品

2 則留言:

菲菲 說...

我見過HELLO KITTY 有產品係紫色好ANNA SUI FEEL 的,好彩D產品無用咋,不然我都奶野 =.="

Oolong 說...

至弊無用既產品我都會買, 我忍唔到.. >.<