2007年6月29日星期五

昨天, 我在公司的時候..
Hazel 嘔毛..
在xx的一棟書上嘔,
嘔吐物在最高的一層沿邊滴..
xx沒有責怪她..
馬上抱她放在地上..
對她說不要緊, 嘔在地上可以了
清理完畢成棟書..

Hazel 再跳上書頂, 再嘔多口..
...
...
...

xx很不開心..


Nermal Souffle 則沒有這情況,
通常只嘔在廳中央/廁所門口..

早幾日嘔在相機袋,
早陣子嘔在梳化上, 電掣上, 餐椅上....

嘔多數在吃罐罐的第二天,
xx問, 是否應該禁吃罐罐..
但罐罐是她最愛...

是不是要日日吃吐毛膏呢?
今晚開始!!
不過,
已差不多日日吃吐毛餅餅..

可是沒有效呀~~


應該做呀? Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

雙管齊下試試先...

7 則留言:

菲菲 說...

其實我覺得吐毛餅餅係無乜功效的,只是小吃的一種,掛名多個"分咀"引你買遮....都係食吐毛膏或新鮮貓草有效得多喎....
也許會不會佢地食罐罐食得太急唔消化所以嘔呢?她們的嘔吐物有毛嗎?hazel同nermal係短毛,無理由成日嘔毛喎....

Momosa 說...

係呀!短毛喵應該唔會嘔得太密架!!!留意下佢係咪未經咀嚼就吞,咁就會好容易嘔番出黎(消化得冇咁快)!!!我記得我識得有一隻喵都係咁,最後轉左kitten糧(細粒d),就冇咁既情況啦!!!如果真係同罐罐有關而佢又真係好鍾意食,咁可唔可以俾少d份量呀!!!同埋吐毛餅餅真係冇咩用架!!!有時moremore食多左都會屙,我就唔太主張用佢黎代替吐毛膏,始終吐毛膏先有真正既功效呀!!!

Oolong 說...

我尋晚每貓餵'吐毛膏', 今朝隻隻都嘔呀!!
我屋企full of Souffle's d毛, 就算日日吸塵, 兩隻短毛其實都食左好多Souffle既毛 -_-''''

tracy 說...

是咪吐出黎既都是毛呀?如果唔是可能是其他原因喎...食吐毛膏太多都會痾ga so 要小心份量, 不如停一下罐罐, 比d雞柳佢地清下腸胃la, 又且有多d纖維tim

Oolong 說...

thx ^^
嘔吐物有水有毛呀..
我每次餵約1.5cm吐毛膏.. 決定了隔天餵.
罐罐已經暫停供應直至另行通告

菲菲 說...

你果隻吐毛膏的指定分量是1.5cm嗎?咁少既?
我買過兩隻牌子,都叫每次食1寸架!!

匿名 說...

吐毛膏,使唔使我介紹你丫,我貓奴成日比我食,我好熟架:P