2007年7月31日星期二

我的貓貓相冊

早幾日, 和貓友食完lunch後,
經過Prints, 見倒靚靚花紙 (紫色底, 蝴蝶花!!! 救命!! 我超中意呀*o*)
買了x張, seafood 痕, 買埋要少少手作仔貓相簿
原本諗住貼幾張相only,
那知越貼越高興, 成本貼滿.. -_-'''
******
ps. 仲有好多後期製作.. e.g.註解、字等等未'痴'上去,
不過今晚帶比朋友仔睇先







12 則留言:

tracy 說...

好靚喎...
我又有興趣睇:)

Oolong 說...

好呀我下次拎比你睇 ^^

匿名 說...

好有心機,整得好靚喎

Ray 說...

嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩!

勁靚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

如果俾我老婆見到,要我做番一本的話,我真係要改名叫阿WAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

菲菲 說...

嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩 ***o***
好得呀!!!!!!我又要睇相簿!!

Oolong 說...

^////^ 我下次拎出黎, 不過本相簿好粗制濫造架乍.. 嘻嘻..

Fairy 說...

真係好靚呢, 越睇越正!

honeymeow 說...

嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩!

Fantasy 說...

嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩

我比我d貓相你,幫我整反本 ...... 嘻嘻

Fairy 說...

我受不住誘惑...lunch買左一本啡色封面既....不過你個隻"蝴蝶sticker"已經賣哂了! 我買左2張sticker咋, 好c貴~~~

Carol 說...

wa)))))))))))))
真係巧令令,攪到我心思思tim...

Oolong 說...

helena ’果本仲令, 去佢個blog look look ^^