2007年8月17日星期五

你錯過了什麼?

呢篇錯過其實從不同途徑睇過好多次,
今日又o係一個攝影師的blog再看到
每一次睇都好滾動...

5 則留言:

Ray 說...

烏龍,

我最近都常常想這個問題------我錯過了甚麽?

我發覺錯過了很多很多以往的回憶,不管是好的還是壞的片段,我都開始忘記了!!!我恨我沒有好好的紀錄下來.........

菲菲 說...

Ray,仲有得救....開個blog寫低佢囉,呵呵呵^^

Ray 說...

唉........菲菲,Oolong,你哋都知我寫中文幾快啦.......................:-(

又唔的起心肝學九方,唉........

菲菲 說...

Ray,當你真係要用時,打得多就會快!!不過睇怕你黎緊兩年,都無咩時間學打字 :p

Oolong 說...

活在當下^^
呢一刻唔後悔, 就已經足夠了 ^^

有時候以為遺忘了的事情突然湧上心,
感覺也不壞,儘量留d窩心而且美好既回憶,
傷心的, 由它吧....

不過寫blog 真係好好既方法,
唔需要次次好長篇, 有時候1-2句都ok.

影多d相都得架 ;p