2007年10月18日星期四

身癢

呢3日好唔掂,
咁大個人都未試過係咁癢..
o係d血管位, 脈搏位, 手指隙, 大肶位癢,
仲有d一粒粒, 一灘灘既紅疹,
有2晚半夜癢醒左 ...

貓友鴨話呢d係轉天氣乾燥既現象..
阿妹見到話係血燥..

我已經飲好多水, 搽cream..
再癢落去就要睇中醫

有無其它好方法.

7 則留言:

Fairy 說...

濕毒?? 食d 清熱既野啦...hehe, 唔好食大閘蟹啦, 痕死你架~~

Oolong 說...

唔得!!!!!
我要食大閘蟹!!!!!
我寧願痕屎!!!!

ps.應該唔係濕毒, 係血熱..
要食d寒涼野架! ;p

匿名 說...

搽QV cream,無咁痕,唔好飲酒,血氣運行會痕死
sun 攞少少比你試下

Oolong 說...

噢! THX 鴨 ^3^
話時話, 知SUN幾點未呢?

honeymeow 說...

oolong

你最好忍下口+ 忍下手(唔好抓)
用清水沖涼, only 搽最簡單的 cream,
有時間就用"鹽西" 保水沖下個身,
呢d 冇啦啦出的敏感, 手尾好長架

菲菲 說...

你痕得咁勁,我prefer睇西醫食藥止敏感止痕,快見效一點.而且要小心分清楚係敏感乾燥還是其他野,呢兩日都唔乾燥,未必關事喎...

Oolong 說...

唔抓我諗我ok......呃..........但用清水沖涼....... 我忍唔倒手....我驚我會發臭........
不過我用開johnsonbb 果隻藍色沖...
我諗溫和掛.......
..................
芫茜ok的嗎? 今晚試下先, 謝謝 ^3^