2008年1月24日星期四

短期目標

今年年尾, 好想黎一個大掃除..
好好收拾一下
dum dd野.. 換dd野.. 買dd野..
夠5夠時間我做呢? 嘻嘻..

6 則留言:

菲菲 說...

大掃除我只想掉左d雜物,尤其檯面同鞋柜面果堆!!!超級un眼!!!仲有想掉左堆舊雜誌(無論係xx果堆還是我自己的)!!!

Fairy 說...

大掃除...我仲未汁夏天衫. 今年只係係床下底拎左3件冷衫+3件褸, 成個衣櫃都仲係短袖tee....

個廳就無野汁了, 或者汁下個9格櫃掉下書同cd啦.

Oolong 說...

我就大把野想做.. 抹下d窗.. 門邊, 大洗厠所.. san 下廚房.. dup d 唔再睇既書..又dup d 唔捨得dup但無用既野..同souffle 沖白白... 買吸x機...etc

大家努力努力~~

菲菲 說...

haha....Helena,give me five!!我每日都係衣櫃玩大抽獎!@@

Ray 說...

Oolong,

買吸x機? Miele Cats & Dogs 真係好靜.值得考慮

Oolong 說...

Ray, 你地買左?