2008年3月11日星期二

Hello Kitty 麵包與多士

終於...
到佢地出場...

原來呢舊野好鬼難cut....
cut 得好肉酸呢 ~.~''
再用既機會率應該好微...
呢個多士爐我已經買左巧耐了,
當年連嫁5嫁得出都唔知...
買買買買係咁買塞曬o係床下底..
咁多年黎我都好中意&無間斷咁買HK既生活用品,
公仔擺設反而就少..

1997年!! 就係中意呢兩個頭...
哈哈~
製成品出黎la!!

3 則留言:

Kriz 說...

我都有呢個哈囉咪咪焗爐丫..當年好搶手架..跟埋我當嫁粧..但早排未買新焗爐用黎焗椒鹽雞軟骨整到污JO晒啦...嗚....

Oolong 說...

哈哈!! 呢個爐我都當係嫁粧!!!
其實我果個都比我整到污糟曬了..
下面果塊板d漬擦極都擦唔甩,
我用左張'石'紙包住左架乍 >.<''

靜儀 說...

估唔到,我哋有同一樣既K/T嫁妝呀XDDD
不過我果個過度勞損...同佢byebye咗囉><"