2008年4月4日星期五

2008 貓屎開鑼了!!!

嘩哈哈哈哈~~~
今日買左今年第一個好正好正既榴槤食丫
軟~香~滑~入口即溶!!!
正到暈!!!
好滿足!!!
(相by moblile)

睇番d相相都流口水... 今日 o係九龍灣德福2期見到佢, 好靚丫~




7 則留言:

tracy 說...

今年d貓屎好早喎~~~
食呢樣要有對手就正la.....
哈哈~~~

Momosa 說...

嘩嘩嘩~~~好似好正喎~~~好弊好弊~~~

Fairy 說...

我仲幣....oolong話你地11個人都食貓屎架喎

Ray 說...

放心!!! Carrie 都唔食嘅 !!!

菲菲 說...

我鍾意食,但唔食得........太多.XD
睇怕今年我真係唔食得住,中醫話我超級燥熱,我依家仲有點喉嚨痛一路都未斷尾.>_<

Carol 說...

榴槤??我啱呀~~
睇見到流口水~~~

Fairy 說...

off topic: 我好鐘意michal丫, 有無機會見下抱下??