2008年4月2日星期三

重手信

老油雞今個week去左Penang 公幹..
我地如常晚晚通電..

星期一晚, 佢話比我知買左樽'海南雞醬' 我做手信..
星期二晚, 佢話比我知買左黑豉油(杰撻撻果d), 多一樽'海南雞醬', 另外果邊好出名既蔴油比我...
樽樽都玻璃... 樽樽都重野...唔知今晚又有咩呢

上一次佢番澳洲, 見到有一隻好香既檻欖油, 又拎左2樽5kg 油... 我5kg 佢自己5kg..
都係1d hk少少難搵d既野, 佢又知我中意食, 真正千里迢迢咁拎番黎.. 樣樣都好重,

佢去仙台買既野都係手信, 我既手信仲多過佢自己既野...
連佢xx都睇唔過眼... '又買野比你隻雞丫!!!'
據說類似投訴每一次入店都發出 ;p

正如上一次, 色魔們去完東洋, 果幾袋手信,
全部係d我超中意既野;

好滾動又暖呼呼的感覺...

1 則留言:

菲菲 說...

黎緊兩次你自己買手信喇,我地唔買比你喇. :P