2008年6月12日星期四

敗家精08曼谷之旅 (Day 2_1/6)

第二朝, o係酒店食早餐, 好多野食,
食到飽飽出發去翟道翟..
之前, 佢地警告過xx好多次果度好熱好熱, 佢一定頂唔順....
到達目的地, 好快同佢地走散...
越行越遠, 唔知行左邊,
越行越熱, ..
xx反而無咩樹, 心情仲好ok, 可能佢有曬心理準備瓜...
溶果個係我.. ... ... ...
我地行過寵物區, 見到貓貓, 狗狗, 松鼠, 箭豬, 雞仔鴨仔...etc
見到幾次 Hello Kitty (當然係老翻) 既有頂貓床,
問過幾次價, 都麻麻地吸引..
玩具多的是, 但都好粗糙, 買唔落手..
又o係廚窗見到revolution, 595b 一盒,
應該有得講價瓜, 無問到,
見到d小貓小狗好似街市裏面d雞檔咁密質質,
好淒涼.. 人地掛住塊紙話唔准影相,
所以無影到丫..
又見到地下一個一尺籠, 裏面有5-6隻約1個月大既小貓企下訓下,
多口'喵~' 一聲, 全部立即撲到籠邊望住你叫救命.. 好慘..
.
我見到一檔賣一紮紮膠袋的,
有我至愛既灰紫深紫色, (垃圾袋)
好想買, xx唔比買,
唔淮千里迢迢買百幾二百個垃圾袋番香港用黎裝垃圾..
哼...
飲左個椰靑, 又買曬d手信,
見到車站在望, 打比其它敗家精話走了,
約o係車站等
點知, 行錯路, 原來行左反方向, 越行越心急..
唔知去左邊, 知奶野, 要問路先番到出去...
Photobucket

老貓燒鬚耶..
我認路唔差的, 方向感亦都唔錯的..
要佢地等番我好耐真係唔巧與樹..
番酒店沖過凍水涼, 過左酒店隔離果個duty free,
之後跟鴨去Emporium 食lunch,
原本想食Lemongrass, 但係佢有中場休息..
行左2轉望門輕嘆..
我地三顧'草'盧丫
行左令人好迷失既naraya.. again..
又去商場買到我想買既薯片memo紙,
行埋supermarket,
...

夠鐘去 Asia Herbs 度 又massage la..
xx揀左2個半鐘既 Asia Perfect for Body, 磨砂推油草球..

我就揀左2個鐘既推油+草球..
couple room, 中間隔住塊木板, 好想拆左佢.

我超勁中意個草球d味..

按按下都忍唔住攞黎索兩啖..

(可惜, 1個草球只keep 到5-6日, 唔可以買番屋企索)

話咁快, 兩個鐘就過去, 又沖過涼先...

頂x100, 開極都開唔著個爐.. 無熱水, 好攞命..

個浴缸又鬼屎咁高要上兩級, d 磚又滑, 水又弱..

除左個浴室, 呢間野ok的

夜晚, 齊人, 終於去了Lemongrass 度dinner,

(當晚dinner一張相都無影)

第二日既血, 都唔係好多者..

(Ring, d bb 衫你bb 架 ;p)

4 則留言:

Fairy 說...

嘩, 原來你買左草ball呢, 點用架?

菲菲 說...

好想買, xx唔比買,
唔淮千里迢迢買百幾二百個垃圾袋番香港用黎裝垃圾..
哼...
<--- me too,所以得我同xx的話,我寧願唔行,所以雖然想去big c,但最後都無去.
asia herb你間房咁o既?望落懶型咁喎.XD
我果間好正常,一間房兩張床墊,有熱水沖涼.

Carrie 說...

asia herb你間房咁o既?望落懶型咁喎.XD
我果間好正常,一間房兩張床墊,有熱水沖涼.
--> 我地果間都係正常Look, 有熱水 ... 可能Shop 1同Shop 3 ge分別 ...

Oolong 說...

helena, d小草ball 可以蒸/叮熱用, 每球可用約3-5次, 用於膝膊肚小腹痛都ok wor.. 大果個就乾用...

菲菲, um... 咁今次xx除左唔比我買垃圾袋之外.. 其它野我拎上手有'油'疑xx都叫我'買la買la.. 你中意就買, 無得番轉頭架!!' 仲拎埋曬, 其實都ok既...
但一番到hk... 就...唔比買呢d果d....

Carrie, 下次我要試shop 1!!!!!