2008年6月26日星期四

一家四口金吉拉

星期一, 去左探個friend,
佢有四隻長毛怪,
真正一家人,
包括老豆, 阿媽, 親生阿仔同阿囡
各有各性格
老豆好親人
阿媽好高貴
阿仔好Souffle性格
阿女好嬌嬌女, 最痴我個friend,
我個friend亦最錫佢
阿仔訓得好'lum'呢, 點影都唔醒
無帶大機丫, (太多野拎)
影到佢地青光眼 >.<
唔制呀~搵日要再影過

走之前落左佢屋企樓下食好出名既'聰嫂甜品/糖水?'

我個friend食'士多啤梨豆腐花', 好好味呀!

我就揀錯野... 揀左個稀爹爹既熱椰汁芋頭西米露'

um...只可以用'把鬼'黎形容..

唔得! 下次我一定要食'士多啤梨豆腐花' 或者'杧果豆腐花'!!

下次~ 呢一個下次應該有埋薑醋食,
仲有埋bb玩,
仲應該好快好快tim~
哈哈!!!

2 則留言:

菲菲 說...

將軍澳的聰嫂? 梗係食榴槤黑糯米啦!!

Oolong 說...

really? 下次試下先!!