2009年8月28日星期五

惡夢三則

已經成日夜半去toilet,
訓得唔好,,,
呢排仲極容易發惡夢...
d惡夢千奇百怪...
(一)
同xx行商場, 見到有隻白色'短毛'異短..
cool 住鍊好似d鸚母咁趴係籠上面,
覺得熟悉, 走近一看..
大驚叫: 細佬黎架!! (Souffle)
xx話唔係, 我堅持話係,
我話我認得佢d眼神,
好心痛, 佢全身包括頭面比人剃剩1-2mm毛,
要抱佢走,
但有人出黎喝止,
話Daisy 沒收番Souffle,
因為我唔勤力, 搞到佢面黃下巴黃,
d毛亂到不得了,
夢中大哭, 死攬住Souffle 唔放手,
好內疚心極痛的感覺..
跟住唔記得點就醒ed.
(二)
妹妹話帶我睇佢買左層樓,
供完ed
夜麻麻上山頂, 舊樓, 地下, 附近有人住,
佢入屋開燈.
3xxx呎一件傢俬都無,
突然覺得好驚,
同妹妹講夜晚唔睇樓, 要走...
間屋layout 好深印象,
依家我仲可以畫番出黎...
(三)
同幾個至親傾緊計,
突然一下火,
全部變成灰,
剩番d衫...
驚到即刻醒,
mark大眼扯大氣...
***
有無人識解夢..

8 則留言:

菲菲 說...

等我巫婆菲亂吹一下先.....
1.你對梳乎厘現在的外觀很內疚,但你又不努力不積極的去改善這個情況,又怕被人鬧,所以連相都唔敢影.於是在壓力下發此惡夢.
2.bb個竇仍未搞掂,間屋又執唔掂,所以對間屋的狀況異常擔心,於是在極度擔心下發此惡夢.
3.近排睇得太多"計"故,你本身對"計"呢樣野非常驚,但又要睇,睇完又繼續諗,疑神疑"計"下發此惡夢.
只要解決以上各狀況,就不會發惡夢啦....
巫婆菲亂吹完畢.

Oolong 說...

哈哈, 你d亂吹又有d準~~ >v<''

1. 我對Souffle 既外觀的確幾內疚, 不過又未到相都唔敢影, 呢排用dc影多, 懶.. 所以極少upload... 但佢下巴d黃毛我已經解決左la好耐了.. 就係由肚腩替到下巴剪曬ed, 佢依家得個背脊係長毛, 內膽已經係一隻異短.. XD
不過果d短短毛都唔會白架la~ ...pui wah 話靚仔b用許願池d毛唔濕, Souffle 用許願池+剪短曬下巴d毛都仲水滴滴+即刻食糧.. 仲要次次飲完都走去你身邊fing水... -_-''

2.我覺得唔關bb個竇事.. 事源早2個月我發夢見到個唔o係度1x年既姻婆婆, 我同媽咪入左佢間'紙'屋度探佢, 佢仲問我媽我個b係仔定女.. 我好多年無諗起過佢.. 無lala夢見佢... 果排我驚架.. +上我有個同事最近佢爸爸走左.. 有一日我發神經同佢傾燒果d紙紮野價錢, 又講開紙屋(事後比人炳, 我依家唔應該傾呢d野).. 所以個夢入去有入左紙屋feel, 又夜mama 咁, 我咁細膽又嚇1嚇...
不過, xx就話係個囡介紹緊佢依家住果度,(我個肚) 乜都無, 勝在地方夠大... -_-''

3. 全中, 你地d長髮餓計實在太恐怖 XDDD
+呢排7月我夜晚唔想起身去廁所, 但無計, 晚晚如廁3數次, 我又衰... 次次都望鐘.. 見親2/3/4am 又會驚.. d無聊壓力一黎再訓就會又發惡夢...

菲菲 說...

咁即係2同3惡夢都係同一個原因:你生人唔生膽!XDD
你驚"計"就唔好同人傾紙屋啦唏!其實你越驚,越諗,就越驚.其實你信咩架?有冇宗教信仰?如果有,當你驚時就想像該神明係你身邊保護你啦!

Kriz 說...

日有所思夜有所夢.

次次飲完都走去你身邊fing水... -_-''<<<原來梳呼厘同睩睩係fd!睩睩仲衰..邊fing邊叫..驚死我唔知咁..

pui wah 說...

kakaka.....我諗仔b真係好斯文......

Oolong 說...

菲菲, 我信觀音...
Kriz, Souffle&睩睩果然係friend... Souffle都係次次特登運路走到身邊fing 乾就撇, 我地越縮腳越驚/鬧佢衰仔走開佢越得戚...
puiwah, xx叫仔b過黎放下假, 呢度有miw帶壞佢~~ 有貓賊又有飛仔 XDDDD

菲菲 說...

你信觀音,做乜咁驚青??

Oolong 說...

我個膽發左mo.. 不能自控....;p