2010年2月3日星期三

腳youngyoung~~

星期一, 晨咁早(08:xx)
daddy打比我, 問我有無興趣去太古城lunch..
太古城真係我屎穴黎...
依家好深閨既我二話不說咁一包2包帶埋丫囡衝出街
仲偷倒少少時間又買左少少衫仔比AllY先join爸媽..
行完一輪.. '少少'收穫咁番屋企..
放AllY落梳化, 去洗個臉,
出番黎'驚見'Ally 自轉左60度
(明明係放正中間, 被中央)
佢仲好開心咁望我..

佢對腳仔有力撐野丫..
好好好彩佢係轉入sofa果邊
如果係轉第二邊......
....
....
開始要放番落high chair 上安全帶la..
呢排放sofa原本諗住比佢自由d, d手腳郁得爽d..
但開始危險..
(佢笑得幾得戚!!)

又買左少少衫褲比丫囡
big sale(ing)
點忍倒 XDD

呢件貓貓衫好得意丫

今次輪到試下呢隻片

沒有留言: