2008年5月19日星期一

我的bb糊

每一次好病好病的時候,
睇完西醫食藥要訓,
一個人o係屋企又想唔倒睇火,
就會用電飯煲煮落'杰撻撻'既飯仔,
做我未來幾餐既主糧
我d妹妹bb時mami 成日煮呢d糊仔佢地食架,
千變萬化, 勁香勁好味,
我以前成日偷食架........


好'核突'咩? 我又唔覺bor!
拎番公司食, 個個望到都話核突...
但我真係好中意好中意食...

6 則留言:

菲菲 說...

保重丫,好返未?
um.... 我寧願食叮叮粥或莎莉蛋糕送藥.

Oolong 說...

我已經食曬d西藥都仲未好丫...

Fairy 說...

>.< 好核突丫

Oolong 說...

真係好核突咩? 我見親都好想好想食.....

pui wah 說...

我覺得ok播!點整的.等我教我個工人bo俾BB食,工人BO粥用明火BO到好水好似潮州粥咁,傑D飽肚D呀!最緊要唔洗睇火呢到好MA,明火好易BO燶.

Wan 說...

見到呢PAT野,我即刻諗起SA媽咪.