2008年5月19日星期一

上門'煮'食 (Day 4)

個心想左幾日, 整個芝士蛋糕比mami 番到屋企食, 果日母親節丫..
但一路都無時間,
個蛋糕焗完要雪6個鐘,
星期日朝早先買齊野又買左餸,
諗住焗完先拎去雪..
個人好心急, 好心急
搞左一輪, 終於放得入爐,
o係呢個等待時間,
洗洗切切d晚餐料..
但係, 過左35 mins, 個蛋糕面仲好生...
跟足個recipe, 無辦法
唯有+10mins 再+10mins 再+10mins

終於, 出得爐la!!

但點解個面咁高又裂既!? 但當我由個盤移入個紙盒時...



..
太心急la!! 跌散左!!

嗚...

註: 高又裂係因為呢款蛋糕唔應該用電動打蛋器,

唔應該打d空氣入去, 我太心急一開始就錯!

*這是同老油雞之後商討的結論*

(我當時居然仲有心情 影到相!!好變態...)都無計, 唔夠時間焗多個,

那那林番入去煮飯,

我想左好耐架la, 母親節煮餐飯比mami食,

雖然只係普通既家常小菜..

遲d, 要再焗一次個蛋糕比mami

今次病到頭暈暈, xx幫了我很多忙, thx ar

果日一入門口既刻衝入廚房搞呢搞路,
Mic Miw 都feel 都唔同,

晚上一見佢地入門口即時生猛曬,

勁痴勁嗲佢地丫

ps, 即時拎埋手信走, 嘻嘻

1 則留言:

pui wah 說...

個蛋糕雖然爛左但睇到個心好creamy播.應該好好食:ppppp