2008年5月4日星期日

開爐晚餐

今晚, 終於第一次用個焗爐,
先試試焗肉丸~
我實在太中意呢隻汁,
點都要煮d字母粉黎撈~
呢份xx的
呢碟我既! 大量的汁
當我食到興高彩烈的時候,
xx突然同我講, d肉丸多數混有其它肉..
例如袋鼠、鱷魚、兔...etc
我反問: 邊會有袋鼠丫! 瑞典wor!!
佢話: 咁仲弊.. 老鼠肉!!
明知多數唔係,
粒肉丸依然立即o係喉嚨不上不下..
衝去雪櫃拎包野研究,
只有牛肉, 豬肉, 洋蔥..etc
xx已經哈哈大笑,
乞人憎到爆!! .\/.

4 則留言:

菲菲 說...

咁可能d肉係內臟.XDDD
唔好食太多汁呀,好肥架......

Oolong 說...

呃... 我已經儘量煮少d呢隻汁 >///<

匿名 說...

係咪响宜家買?Include汁?

Oolong 說...

係丫, ikea 冷藏櫃有急凍肉丸, 汁就係一包包紙包粉, 用淡忌亷同水煮成的; 都係放o係附近.