2008年5月4日星期日

第一個蛋糕... 古典朱古力蛋糕

wow~
食完個晚餐,
拿拿林試下整蛋糕,
第一個呢, 就試呢個濃濃既古典朱古力蛋糕,
我跟呢個recipe 整架,
d製作唔記得影相丫 >.<
雞手鴨腳咁搞完一大輪,
預備入爐了
好緊張,
一路擔心發唔起,
見佢升高,
先放少少心

爆la爆la!!

為食貓個recipe
此蛋糕放涼後, 中央會"lub"陷一大片, 並產生龜裂, 是其特徵。唔駛驚慌!


好似ok wor!

咁重要既時刻部大機未番屋企, 用dc 影住先

出爐la!

個面要脆卜卜 好似都ok
哈哈, 當然要加kitty 個樣落去,

不個個面唔平, d糖霜'sum'到一忽忽

面脆內軟~ d內涵 濕濕地, 勁好味

可算成功了!!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!

4 則留言:

Carol 說...

恭喜,恭喜...
整多d~~~我有好多recipe,係以前學蛋糕的,你想要乜,隨時出聲,我email比你呀~~~~

嫲嫲帆帆 說...

好得喎, 幾時一齊整蛋糕??

pui wah 說...

不如下次焗扒啦or焗飯/意粉果d丫!!
諗起都好餓xDDD
我都想買焗爐呢!!可惜唔知擺邊到好...
bb/貓地生日自己整個旦高實在係好窩心

Oolong 說...

Carol, 要丫要丫你有咩recipe呢?
不過我好'痾過', 慕士芝士等等果d唔食, 淨係中意傳統果d蛋糕...

老友, anytime~

puiwah, 我會試丫, 仲諗住試埋焗芝士西蘭花, 焗蠔, 焗豬肶, 焗牛扒, 焗雞, 焗麵包布甸, 焗...etc
哈哈! 係咪好吸引呢~ 你都快d買la~