2008年10月2日星期四

海鮮壽宴

去完四貓屋企,
我地就去左流浮山食飯
好豐富呀~~
首先有例湯'魚湯'濕濕口先
(順序上桌)
九節蝦
多膏又鮮甜
咕嚕肉
正正正既椒鹽瀨尿蝦~
(d椒鹽好好好味丫)
蒜蓉粉絲蒸帶子
丫... 好似係椒鹽魷魚
嘩~ 呢期我好鍾意既蒸鮮鮑丫
係咪鹽焗膏蟹呢
wow~~d膏~~~
炒花甲?
'迷你'蜜汁煮蠔
擋鮑
酥炸生蠔
黃金炒飯 炒得好靚丫, 仲粒粒精螢&少油
生果 到切蛋糕la~~
有壽星女LemonTart小姐最愛既b記LemonTart,
原本知道買左蛋糕架la,
但我想左好耐整個比Carrie...
recipe都搵左好幾個..
所以諗住都係整,
比佢第二日食,
橫掂佢對lemontart 喜愛萬分,
但果晚枯木話拎埋出黎大家試下味
大家既comment 係可以再酸d
好, 下次大家又再做我既白老鼠~ 嘻嘻
吹蠟燭la~~
飯後發現檯底原來有隻貓,
喵~~

2 則留言:

Carrie 說...

其實, 我都諗住收你果個, 留番自己慢慢歎呢!
我覺得個Cake既酸度都好好, 再酸少少就醒神D ... 同b仔既係吾同texture, 各有特色...個餅底可以薄DD就更Good Good ...
真架, 我覺得你可以開Cake Shop ~~ Oolong Bakery ...

Fairy 說...

唉, 睇完好想放工落銅鑼灣食番碗豬肝joke, 再整完b仔cake....其實, 我界到呢d野, 都唔洗剝蒜頭啦...